MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1 – SÖZLEŞMENİN KONUSU VE TARAFLAR

1.1 İşbu sözleşme, Satıcı tarafından işletilmekte olan digitaltarget.com.tr adresinden (bundan böyle WEB SİTESİ olarak anılacaktır) aşağıda detaylı bilgileri yer alan Tüketici tarafından yapılan ürün ve hizmetlerin satışı ve ürünlerin teslimat adresine teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini belirler.

1.2. Tüketici, satışa konu mal veya hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda yapılan ön bilgilendirmeyi ve ön bilgilendirmeyi teyit ettiğini, sonrasında mal veya hizmeti işbu sözleşme hükümlerine uygun olarak sipariş verdiğini kabul ve beyan eder. Ön bilgilendirme ve digitaltarget.com.tr internet sitesinin ödeme sayfasında yer alan fatura, işbu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.


1.3. SATICI BİLGİLERİ

Name: DİGİTAL TARGET E-TİCARET İÇ VE DIŞ LİMİTED ŞİRKETİ.
Adres: GÜLTEPE MAH. GÜDÜCÜ SK. NO: 3 B KÜÇÜKÇEKMECE/ İSTANBUL, Turkey
Tel: +905551408975
E-posta: info@digitaltarget.com.tr


1.4. TÜKETİCİ BİLGİLERİ

Ad soyad / Unvan:
Teslimat Adresi:
Telefon :
E-posta:
IP adresi:

MADDE 2 – SÖZLEŞMENİN TARİHİ
2.1. İ şbu sözleşme taraflarca, Tüketicinin WEB SİTESİ üzerinden siparişinin tamamlandığı ve sözleşmenin bir nüshasının TÜKETİCİ’nin e-posta adresine gönderildiği tarih olan …… tarihinde akdedilmiştir.

MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN VE HİZMETLER
3.1. Tüketici tarafından siparişi verilen ürün ve hizmetlerin detayları, vergiler dahil satış tutarları ve numarasına ilişkin bilgiler aşağıda yer almaktadır. Aşağıdaki tabloda listelenen ürünlerin tamamı bundan böyle Ürün olarak anılacaktır.

GörselProductBirim fiyatıAdetKDV TutarıSatış Fiyatı
     
     

MADDE 4 – ÜRÜNLERİN TESLİMİ
4.1. Ü rün, Tüketici’nin WEB SİTESİ’nde belirttiği teslimat adresine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa en geç 30 gün içinde, ambalajlı ve faturası ile birlikte teslim edilir.

Sipariş konusu mal veya hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde satıcı, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya Tüketici Bilgi Koruyucusu’nda bildirir ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri en geç dört gün (14) içinde iade eder. Malın stokta bulunmaması, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.

4.3. Tüketici, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Üründe kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde Ürünü kabul etmemekle ve kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturmakla yükümlüdür. Aksi halde Satıcı herhangi bir sorumluluk kabul etmeyecektir.

6.1. Tüketici, SİTE’de gösterilen ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyidi verdiğini kabul eder.

6.2. Tüketici, işbu sözleşmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, siparişini verdiği ürünlerin adresini, temel niteliklerini, vergi dahil ürün fiyatlarını, ödeme ve teslimat bilgilerini ve cayma hakkına ilişkin bilgileri doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.

6.3. Satıcı, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

6.4. Satıcı, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğü sona ermeden önce Tüketiciye aynı kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

6.5. Satıcı, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması durumunda sözleşmeden doğan yükümlülüklerini yerine getiremezse, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciyi bilgilendirmek ve Tüketiciye eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik etmek zorundadır.

6.6. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının Satıcı’ya elektronik ortamda ulaştırılması ve bedelinin Tüketicinin tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Ürün bedelinin ödenmemesi veya herhangi bir nedenle banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde Satıcı ürünün tesliminden vazgeçmiş sayılır.

6.7. Ürün’ün tesliminden sonra kredi kartının kullanıldığı Banka’nın/finansman kuruluşunun herhangi bir nedenle Ürün’ü Satıcı’ya ödememesi halinde Ürün, Tüketici tarafından en geç 3 gün içinde Satıcı’ya iade edilecek, tüm masraflar Tüketici tarafından karşılanacaktır. Satıcı’nın Ürün bedelinin takibi de dahil olmak üzere diğer tüm sözleşmesel ve kanuni hakları her halükarda saklıdır.

6.8. Sipariş konusu mal veya hizmet edimlerinin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde satıcı, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirir ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilmiş olan tüm ödemeler bildirim tarihinden itibaren en geç on dört (14) gün içinde iade edilir. Malın stokta bulunmaması, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması sayılmaz.

7- Ürün Teslim Süreçleri

7.1. Ürün, Tüketicinin WEB SİTESİ’nde belirttiği teslimat adresine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa en geç 30 gün içinde, güvenli bir şekilde ve faturası ile birlikte ambalajlanmış olarak teslim edilir. Sipariş konusu mal veya hizmet edimlerinin yerine getirilmesinin imkansızlaşması halinde satıcı, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirir ve varsa teslimat masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeler bildirim tarihinden itibaren en geç on dört (14) gün içinde iade edilir. Malın stokta bulunmaması, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması sayılmaz.

7.2. Malın tüketiciden başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek olması ve teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesi halinde satıcı sorumlu tutulamaz.

7.3. Tüketici, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Üründe kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde Ürünü kabul etmemekle ve kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturmakla yükümlüdür. Aksi halde Satıcı herhangi bir sorumluluk kabul etmeyecektir.

8- CAYMA HAKKI
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri gereğince;
8.1 Mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde tüketici, mazeret göstermeksizin ve herhangi bir cezai şart ödemeksizin teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkına sahiptir. Ancak tüketici cayma hakkını işbu Sözleşmenin kurulmasından itibaren malın teslimine kadar kullanabilir. Cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin satıcı veya sağlayıcıya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı aracılığıyla yöneltilmesi yeterlidir. Müşterilerimizin cayma haklarını kullanabilmeleri için ürün ile birlikte kendilerine gönderilen teslim fişini doldurmaları ve ürünü teslim fişi ile birlikte KURYE firmasına teslim etmeleri gerekmektedir.

Cayma hakkının süresinin belirlenmesinde;

a) Tek siparişe konu ürünlerde; son malın tüketiciye veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişiye teslim edildiği gün,
b) Birden fazla parçadan oluşan ürünlerde; son parçanın tüketiciye veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişiye teslim edildiği gün,
c) Malın belirli bir dönem boyunca düzenli olarak teslim edildiği sözleşmelerde; ilk malın tüketiciye veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişiye teslim edildiği gün, esas alınır.


8.2. Tüketicinin cayma hakkı, ilgili sözleşmeler için geçerli olmayacaktır;

a) Müşterinin isteği ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar,
b) Bozulabilir veya son kullanma tarihine kısa süre kalan malların teslimi,
c) Sağlık ve hijyen açısından iadesinin uygun olmaması kaydıyla ambalaj, bant, mühür gibi koruyucu unsuru açılmış malların teslimi,
d) Diğer mallarla karışık halde bulunan ve kendiliğinden ayrılması mümkün olmayan mallara,
e) Ambalaj, bant, mühür gibi koruyucu unsuru açıldığında fiziksel ortamda sunulabilen kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar hariç olmak üzere, dergi ve mecmua gibi süreli yayınların teslimi,
g) Belirli bir tarih veya süre içinde tamamlanması gereken konaklama, taşınma, araç kiralama, yiyecek ve içecek temini ve dinlenme faaliyetleri,
h) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya müşteriye anında teslim edilen gayri maddi mallar,
i) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce ifasına başlanan hizmetler ve
j) Finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak fiyatı değişen ve Satıcı veya sağlayıcının kontrolü dışında olan mal ve hizmetler.

8.3- Tüketicinin cayma hakkını kullanması halinde, Satıcı veya sağlayıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde, almış olduğu toplam bedeli ve tüketiciyi borç altına sokan kıymetli evrak ve benzeri her türlü belgeyi herhangi bir masraf talep etmeksizin iade etmekle yükümlüdür.

8.4- Tüketici, malı işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun olarak kullandığı takdirde malda meydana gelen değişiklik veya bozulmalardan dolayı cayma hakkı kapsamında sorumlu olmayacaktır.


8.5- Tüketicinin cayma hakkını kullanması halinde, ön bilgilendirmede iade için belirtilen kurye aracılığıyla malı iade etmesi durumunda, iadeye ilişkin masrafları ödemekle yükümlü değildir. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir kurye belirtmemesi durumunda tüketiciden herhangi bir masraf talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen kuryenin tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin bulunmaması halinde satıcı, iadesi talep edilen malın herhangi bir ek maliyete katlanmaksızın Tüketiciden teslim alınmasını sağlamakla yükümlüdür.

8.6- Tüketici, cayma hakkının kullanıldığını Satıcıya bildirdiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde, Satıcı malını geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, malı Satıcıya iade etmekle yükümlüdür.

8.7- Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin 15. maddesinin 1. fıkrasında belirtildiği üzere kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerdeTüketicilerin cayma hakkı bulunmamaktadır.

8.8- “Kuryeye Teslim Edildi” aşamasındaki siparişler kargo teslim aşamasında iptal edilemez.


8.9- “Kuryeye Teslim” aşamasındaki siparişler için Müşterilerimiz ürünün kutusunu açmadan kargoyu kargo firmasına iade etmek zorundadır. Maddesindeki hükümler saklıdır.

Çekilme ile ilgili bildirimde bulunulacak şirket bilgisi;

Başlık:DİGİTAL TARGET E-TİCARET İÇ VE DIŞ LİMİTED ŞİRKETİ
Address: GÜLTEPE MAH. GÜDÜCÜ SK. NO: 3 B KÜÇÜKÇEKMECE/ İSTANBUL/ Turkey

Tel: +905551408975
E-posta: info@digitaltarget.com.tr

MADDE 9- DELİL SÖZLEŞMESİ VE YETKİLİ MAHKEME


9.1. İşbu Sözleşme ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Satıcı kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar da dahil) kesin delil teşkil etmekte olup; Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bunu aşan değerler için ise tüketici ve satıcının yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.

9.2. Tüketici, işbu Sözleşme ve ayrılmaz parçasını oluşturan Sipariş Formu’nda yazılı tüm koşul ve açıklamaları okuduğunu, satış koşullarını ve diğer tüm ön bilgileri aldığını, incelediğini ve kabul ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder.